woensdag 4 januari 2017

...op reis...


Een sessie is een innerlijke reis in het lichaam en wanneer ik illustreer is dat ook een begin van een reis. Het is een reis zoals een kronkelende rivier vol verrassende bochten, onverwachte draaikolken, verraderlijke stukken. En wijst je ook de weg naar onverwachte ervaringen van schoonheid en bezieling.
Wanneer je iedere reis beschouwt als een aanzet voor een naar binnen gerichte beweging, een verinnerlijking, dan kan dit een verrijking zijn voor je geest.
Deze reis kan je aanwenden om in de behoeften zoals die in diepste zin in je leven tot uitdrukking te brengen. Het biedt je ook de mogelijkheid om iedere reis mysterieus, spannend, opwindend en verrassend te laten zijn.
Op deze manier ont-dek ik, weet ik van te voren niet waar ik later uit kom en ik laat mij graag verassen..... ....tijdens een sessie of wanneer ik illustreer....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen